۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۴۹۲۳
همزمان با سراسرکشور؛

جشنواره مستند مردمی عمار فردا در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ برای نخستین بار و همزمان با سراسرکشور، جشنواره مستند مردمی عمار با اکران و بررسی ده فیلم مستند ضدفتنه در مشهد برگزار می شود.
اين عمار
محمدجواد میری، مسوول دفتر جبهه فرهنگی انقلاب مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: ده فیلم مستند ضدفتنه در قالب جشنواره مردمی فیلم «عمار» از سوی این مرکز در سالن رازی دانشکده بهداشت مشهد اکران می شود.

وی افزود: تقلب واقعی (اثر نادر طالب زاده)، یزدان تفنگ ندارد، ایران تهران نیست، شمال از شمال غربی، دختر لر، ایران سبز، پایان فراموشی، خیابان شهادت، تواتر، ایران هراسی، به رنگ آسمان، افسران جوان، بیراهه و ... از جمله مستندهایی هستند که با هدف آگاه سازی و روشنگری در روزهای فتنه توسط مستندسازان جوان ساخته شده و اکنون در این جشنواره یک روزه به نمایش در می آیند.

میری با اشاره به اینکه نشست خبری و نقد و بررسی فیلم های جشنواره با حضور دو تن از کارگردانان مستندها، در حاشیه این برنامه برگزار خواهد شد تصریح کرد: جشنواره مستند عمار که همزمان در سینما سپیده تهران و شهرها و روستاهای مختلف کشور در حال برگزاری است، در شهر مقدس مشهد به همت «کانون فیلم باران» وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مشارکت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد از ساعت 9 تا 19 پنج شنبه 16 دی ماه در سالن رازی دانشکده بهداشت (واقع در خیابان دانشگاه، روبروی سینما هویزه) برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی ammarfilm.blogfa.com مراجعه کنند.

گفتنی است ابوالقاسم طالبی، رضا برجی، سعید قاسمی، حسن عباسی، وحید جلیلی و حجت الاسلام مجتبی نظری از جمله داوران این جشنواره هستند. /930/ت302/ص
ارسال نظرات